چه چیزی باعث سطح کراتینین بالا در بیماران دیالیزی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه چیزی باعث سطح کراتینین بالا در بیماران دیالیزی

دیالیز یک روش تصفیه خون کمک می کند کلیه ها آسیب دیده به دفع مواد کوچک مولکولی از جمله کراتینین، اوره، اسید اوریک، و به همین ترتیب است. بنابراین، طبیعی است که سطح کراتینین سرم افزایش می یابد و یا هنوز بعد از درمان دیالیز بسیار بالا است. بنابراین چه چیزی باعث سطح کراتینین بالا در بیماران دیالیزی؟

یکی از علل اصلی سطح کراتینین بالا در بیماران دیالیز دیالیز ناکافی است. با توجه به عوامل مختلف، دیالیز ممکن است کار نمی کند به عنوان موثر به عنوان مورد نیاز است. در این مورد، اضافی سپرده کراتینین ثابت در خون، منجر به سطوح بالای کراتینین.

دیگر یک پدیده طبیعی است که در آن سطح کراتینین سرم می کند کاهش است، اما بالاتر از حد طبیعی است. چرا ما می گویند این طبیعی است؟ دلیل آن این است که دیالیز معمولا سه بار در هفته و 3 یا 4 ساعت در یک زمان انجام می شود، در حالی که کلیه ها ما کار 24 ساعت در هر روز. بنابراین، دیالیز ممکن است به عنوان به عنوان کلیه های سالم موثر است. بنابراین، دیالیز کلیه تنها می تواند به کاهش سطح بالای کراتینین تا حدی، اما از ریشه درمان نمی کنند.

علاوه بر این، سطح کراتینین سرم بیشتر احتمال دارد که در طول جلسه دیالیز را افزایش می دهد. در طی این مدت زمان، هیچ درمان گرفته شده است به جای کلیه ها آسیب دیده برای فیلتر کردن خون، به طوری که مواد زائد تجمع در بدن است.

با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم تعیین اینکه مورد پزشکی و یا اعضای خانواده خود باید نگران باشد. برای اثرات درمانی بهتر و یا حتی دیالیز متوقف، برخی از درمان های جایگزین مورد نیاز است.

تا کنون، طب میکرو چینی Osmotherapy، ایمونوتراپی، خون آلودگی پاک کردن درمانی و سلولهای بنیادی درمان چهار درمان اصلی بیماری کلیه می باشد. اگر شما نیاز دارید، شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد درمان های پزشکی آنلاین دریافت کنید، من واقعا امیدوارم که شما می تواند سلامت کلی خود را به عنوان به خوبی به عنوان بیمار کلیوی در اسرع وقت بهبود بخشد.

 





:: برچسب‌ها: کراتینین بالا، دیالیز، ایمونوتراپی، پاک کردن خون آلوده درمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: